Salı, Mart 14, 2017

Deneme bir-iki-üç!

Ses! Deneme! De... Deneme bir-iki-üç!

Mobil Yazılar'da yazmaya başladığımda bu alanda yazan az sayıda site vardı. Bu sitelerin sayısı da çoğalmıyor, aksine, azalıyordu. Geçmişte yazdıklarıma şöyle bir baktığımda, kısa yazılardan yavaş yavaş dergi makalesi tarzında kapsamlı yazılara doğru kaydığımı fark ettim. Kaliteli yazma derdi ile, daha az yazmaya başladım. Blogger, Twitter ve Medium'un kurucularından olan Evan Williams, son sosyal medya/içerik paylaşımı girişimi Medium ile ilgili bir yazısında uzun ve kaliteli yazma çabasının (mükemmeliyetçiliğin) içerik üretiminin önünde koca bir engel olarak durduğunu söylüyordu. Zaten bir paragraftan uzun yazıların gençleri sıktığı, hatta iletişimin fotoğraflar üzerinden yapıldığı bir devirdeyiz.

Dolayısıyla ben de bir deneme yapmaya karar verdim. Bir süre boyunca, az metin içeren çok sayıda paylaşım yapmayı düşünüyorum. Bu paylaşımlar eskiden yazdıklarım gibi derin araştırma ile oluşturulmuş şeyler olmayacak elbette. Güncel konulara, makalelere bağlantılar vermeyi ve çok kısa bir şekilde kendi yorumlarımı eklemeyi düşünüyorum.

Bakalım nasıl olacak. Hadi hayırlısı! :)

Hiç yorum yok:

Son yazılarım

İlginizi çekebilir: