Pazartesi, Mart 31, 2008

Anket: Windows Mobile'in performansından memnun musunuz?

Yabancı PDA sitelerinde Windows Mobile cihazların performansına ilişkin bir tartışma başladı. İnsanlar genellikle sahip oldukları en iyi Windows Mobile PDA'nın birkaç yıl öncesine ait olmasından (Dell Axim x50v, FSC Loox 720 ve HP iPaq 4700) ve bu "en iyi"lerin de yavaş olmasından şikayet ediyor. Ben şahsen ikinci el sitelerinde hala "PDA'ların kralı" ve benzeri etiketlerle satılan Axim x50v'nin performansından memnun değilim. Özellikle arabirimin yavaşlığı can sıkıyor. Arabirim yavaşlığı olmasa diğer şeyler pek hissedilmeyecek aslında.

Ben de size soruyorum. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Windows Mobile tabanlı mobil cihazınız hızlı mı, yoksa yavaş mı?

Bu arada önceki anketin sonuçlarını da ekleyeyim. "Mobil cihazınızı not tutmak için kullanıyor musunuz?" diye sormuştum. Yedi gün süreli ankete katılanların %31'i "Evet ama çok kısa notlar için", %27'si "Evet, her türlü notlarım için", %41'i ise "Hayır" yanıtını verdi. Bu anketi yapma sebebim mobil cihazlarda not tutmayı zor buluyor olmamdı. Ankete rekor düzeyde (!) katılım oldu: 29 kişi. Hiç yoktan iyidir :) Katılanlara teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: