Cuma, Ocak 18, 2013

Sony Xperia telefonunuz açılmıyorsa...

Sony Xperia telefonunuz açılmıyorsa ya da takıldıysa açma kapama düğmesi ile sesi yükseltme düğmelerine aynı anda 5-10 saniye boyunca basılı tutun. Başka bir sorun söz konusu değilse, telefon titreyip kendine gelecektir :)
Birkaç gün önce benim Sony Xperia Sola telefonumda da böyle bir sorun olmuştu. Telefonu açmaya çalıştığımda hiç bir tepki vermiyordu. Şarj aletine takıp yarım saat beklettim, ancak şarj ışığı bile yanmıyordu. Doğrusu telefonun ciddi bir arıza çıkarma ihtimali bir an korkuttu beni. Bu hali ile servise gönderme fikri de pek iç açıcı değildi, zira telefonlarımız artık hayatımızın merkezinde, bütün bilgilerimizi telefonlarımızda saklıyoruz. Neyse ki yukarıda anlattığım yöntem işe yaradı. Tekrar sorun çıkartmadı çok şükür.

Telefon kendine geldikten sonra ilk iş olarak içindeki tüm bilgileri yedekledim. Mobil Yazılar okurları bilirler, ara sıra yedeklemenin öneminden bahsediyorum. En azından haftada bir yedek almak lazım. Sony PC Companion ile yedekleme son derece kolay. Telefonunuzu bilgisayara bağlayın ve "Yedekleme" bölümündeki "Başlat" düğmesine basın. Birkaç adım sonra telefonunuzun yedekleme işlemi başlayacaktır.

Bu yazı sizin için Mobil Yazılar tarafından yazıldı. Mobil Yazılar %100 orijinal içerik üreten bir blog. Bu yazıyı beğendiyseniz, sağdaki bağlantılardan birine de tıklayarak diğer yazılarıma göz atmanızı ya da buraya tıklayarak Twitter'da Mobil Yazılar'ı takip etmenizi rica ederim. Telefonunuzdaki bilgileri haftada bir yedeklemeyi unutmayın!

Bunlar da ilginizi çekebilir:




122 yorum:

Adsız dedi ki...

bu bilgi hayatımı kurtardı resmen . teşekkür ederim

Bitcoin Türk dedi ki...

9 aydır xperia s kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım, bugün ilk kez bu başıma geldi. bi saattir uğraşıyordum telefon kapandı sandım, eve gelince şarja taktım meğer telefon açıkmış mesaj gelince ışığı yandı, ama ekrana görüntü gelmiyordu. bu yöntemi uyguladım ve sonunda düzeldi. teşekkürler. bütün tuş kombinasyonlarını denemiştim, biraz daha uzun beklemek gerekiyormuş bu yöntemde.

z dedi ki...

Rica ederim. İnsan bir anda panik oluyor telefonun açılmadığını fark edince. Onca fotoğraf, onca not, onca bilgi... Yedekleme yapmak önemli ama unutuyoruz işte. Telefonunuzla sorunsuz günler dilerim.

Adsız dedi ki...

dediğinizi yaptım fakat yinede ekran kendine gelmediiiii şarj işığı yanıyor fakat ekran yok.ekran kırıldıgı için yaptırdm ve sevis dışı oldugu için gönderemiyorumda

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler biran çok korktum bozuldu diye :)

Adsız dedi ki...

xperia arc s var önce sony ışığı yanıyor sonra speria yazısı geliyor ama oradan sony yazısına geri dönüyor.bu defalarca oluyor ama açılmıyor.netcez şimdi

Adsız dedi ki...

line'dan görüştükten sonra telefonun ekranı kapandı .. şarjı %40 lardaydı şarja takıyorum ışık yanmıyor.. dediğiniz gibi power ve ses açma tuşuna uzunca basıyorum yine bişey yok .. kafayı yemek üzereyim

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum. Bu bilgi çok işime yaradı. Halil

Unknown dedi ki...

adamsın iş yarıyor çok sağol

Adsız dedi ki...

inanmıyorum yaa ağlamak üzereydim ama yazılanı yaptım oldu Allah bin kere razı olsun yaaaaaaaaaa :)

Adsız dedi ki...

miro da aynı sorunla karşılaştım tekniği denedim ama bi sonuç alamadım..

Adsız dedi ki...

işe yaradı gece gece mucize ile karşılaşmış gibi oldum teşekkürler..

Unknown dedi ki...

siz adamın dibisiniz. xperia m2 aqua kullanıyorum. alalı 1 ay oldu yaklaşık. korktum . çok sağolun bilgi için

Adsız dedi ki...

Birden panikledim ve off simdi servise git veya yeni bir telefon belkide dusnceleri arasında sizin bu sitenizdeki yonlendırme sayesinde bu sorundan kurtuldun.Cok cok tesekkur ediyorum.

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler, cihazda hiç tepki yoktu, yazdığınızı yapınca kendine geldi telefon. :)

Adsız dedi ki...

Faydalı Bilgi diye ben buna derim. Kesinlikle işe yarıyor. Teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Bende su anda guncelleme sonra sı acma kapama tuşu calısmıyor ne yapmam gerek

Unknown dedi ki...

Experia t3 telefonu hiç açılmıyor ne yapmaliyim

Unknown dedi ki...

Sony xpperia t3 tekefonum hiç açılmıyor yardimci olurmusunuz

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim açıldı gerçekten çok teşekkür ederim ya

Adsız dedi ki...

elinize emeğinize sağlık

Unknown dedi ki...

Ulan biride bu telefon neden böyle yapıyo onu açıklasa ne güzel olca.. Vay bnm ki böyle vay seninki böyle.sıkıntı ne sıkıntı onu söylen

unknown dedi ki...

Telefon şarjı %95 iken aniden telefon kapandı ne olur ne olmaz diye şarja taktık yazılanları da uyguladık fakat olmadı. Her şeyi dinledik telefon aniden kapandı yalnız. Telefon ekranı kırılmıştı. Ayrıca arkası da kırılmıştı. Sorun ablamın telefonunda yardım ederseniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

aynı şey bugün benim m4 üme da oldu bende aynı sekilde panik yaptım o kadar foto var içinde die. sagolsun forumu yazan arkadas gibi yaptık son çare acıldı. Allah razı olsun yazandan çok sagolun

Adsız dedi ki...

çok çok teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

Valla helal olsun yardım cı oldun ne mutlu oldum anlatamam çook teşekkür ederim derin bi oh çektim sayenizde :) :)

Unknown dedi ki...

Çoook teşekkür ederiz ablamın da hayatını ben kurtardım sizin sayenizde çoook teşekkür eder suudi arabistandan selamlar gönderiyoruz ☺

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim xperia m5 kullanıcısıyım 1 defa kapandı açılmadı servise gönderdim 2 ci sefere sizin yardımınızla açtım servise göndermeden..

Unknown dedi ki...

compact z5 kullanıyorum çok korktum :( yazılanı yaptım olmadı yine bir de kamera tuşu ile denedim oldu . kamera tuşu ile power tuşuna batım 5-10 sn sonra titredi ve çalıştı. bu paylaşım için çok teşekkürler :D

Adsız dedi ki...

bende buyüzden müdürleri beklettim toplandıdan çıkmışlar 5 kurum müdürü
beni bekliyor fırça yedim işyerine geldim googleden yazdım ne yapmam lazım diye ve açma kapama düğmesi ve ses açma düğmesine bastım titredi ve kendine geldi

Unknown dedi ki...

çok teşekkürler işe yaradı çok kortkmştum telefonuma bişey oldu diye :)

Unknown dedi ki...

Allah senden razı olsun bu bilgi için.

Adsız dedi ki...

sony m5 telefonum mesaj gelmeyince kapatıp açayım dedim android başlatılıyor diyor yarım saattir ama açılmadı ne yapmam lazım :( cevaplarsanız sevinirim

Unknown dedi ki...

Size cok teşekkur ederim açılmıyordu kafayı yiyecektim tam 50 tane servisi aradım açmadı cok tesekkur ederim abii <3 <3 <3 <3

Unknown dedi ki...

Kamera açılmıyor ne yapabilirim

Unknown dedi ki...

Kamera açılmıyor ne yapabilirim

Adsız dedi ki...

Sony Xperia M5 | Çok sağ olun. Sayenizde sorun halloldu! :)

Adsız dedi ki...

Çook teşekkür ederim ya hayat kurtarıcı nitelikte

Unknown dedi ki...

Hay Allah senden razı olsun. Çok korktum

ekrem dedi ki...

işe yaradı teşekkür ederiz bu bilgi için

Adsız dedi ki...

sony xperya m5 aldım 5gün önce bugün face deyken kapandı sizin yazdınızı uyguladım 2. uygulamamda açıldı neden dururken kapandı ve açılmadı şarjı/40 civarıydı:Sizden cevap bekliyorum bu benim 2. telefonum ilki arızalı çıktı 5 aydır tüketici haklarında uğraştım bu sorun kaynağı nedir tekrarlarmı aldım yere gerimi getirmem gerek?

Unknown dedi ki...

oldu valla teşekkürler

Unknown dedi ki...

Adamsınız kardeşim teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Çok iyi ya teşekkürler

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim bende çok panik oldum ama 1. taktiği uyguladım telefon hemen açıldı ama o kapalıyken ömrümden ömür gitti çok saolun..

walternative dedi ki...

Allah razı olsun sizden telefonum açıldı.

walternative dedi ki...

Allah razı olsun telefonum açıldı.

Adsız dedi ki...

Benim Sony M5 Telim var geçen gün 5 dk suya soktum kapandı bidaha açılmadı pirince koydum yine olmadı şarja takıyorum kendi kendine titriyor Bazen şarj işareti görünüyor bazen sony yazısı çıkıyor bi yardımcı olurmusunuz

dadass dedi ki...

sony z2 kullanıyorum telefon açılmıyor sony yazısı geliyor öyle kalıyor ses açma ile power tuşuna basınca yrniden kapanıyor napmak lazım

dadass dedi ki...

sony z2 krndi kendine kapandı sony yazısı geliyor öyle kalıyor ses açma ile power tuşuna basınca yeniden kapanıyor yokda şarj bitene kadar kapanmıyor napmak lazım yardımcı olursanız sevinirim

El corazon que esta en el armario dedi ki...

Valla Allah razı olsun bu bilgiyi paylaşandan.... Biz de ne oldu bu telefona diyorduk...

Unknown dedi ki...

Eyvallah Reis ekranın ısıgı yanıyor ama işlem yapılmıyordu dedıgını yaptım oldu teşekurler :D

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler 2 3 saattir uğraşıyorum açılmadı telefon bide çok ısındı aşırı yani dediğiniz gibi yaptım açıldı ALLAH razı olsun :)

Süleyman Bilişik dedi ki...

Sony xperia c2305 telefon kullanıyordum şimdi ekran açılmıyor ekranda yalnızca Sony yazısı geliyor ama açılmıyor yardımcı olurmusunuz

Süleyman Bilişik dedi ki...

Sony xperia c 2305 kullanıyorum ekranın açılmıyor lütfen yardımcı olurmusunuz sürekli Sony yazısı ekranda kullanamıyorum

Süleyman Bilişik dedi ki...

Sony xperia c2305 telefon kullanıyordum şimdi ekran açılmıyor ekranda yalnızca Sony yazısı geliyor ama açılmıyor yardımcı olurmusunuz

Adsız dedi ki...

Allah ne muradın varsa versin

Adsız dedi ki...

Sony xperia m5 aldim 1gunluk telefonu yol boyunca kullandım ama ve gelince kendiliğinden kapandi acilmiyor şarja taktım kırmızı ışık yanıyor lütfen yardım edin

Adsız dedi ki...

Söylediğinizi yaptım ancak Sony m5 im hala açılmıyor, başka bir yöntem var mıdır?

Adsız dedi ki...

Yani allah sizden razi olsun o kadar korktum ki yine bi seyleri bozdum diye bu elektronik aletlerle aramiz hic duzelmedi hep bozuyorum valla sayenizde acildi cok tesekkurker

Unknown dedi ki...

teşekkürler benimde şarj %95'ti ekran gelmiyordu şarja taktım ışık kırmızı yanıyordu şarjı bitti sandım bekledim 20dk kendine gelmedi sizin söylediğiniz yöntemi uyguladım düzeldi

Adsız dedi ki...

Z5 kullanıyorum telefon da tik yok herşeyi denedim olmadi isik falanda yanmiyor sorun nedir?

Adsız dedi ki...

Kardeşim sorun nedir aynisi bendede oldu

Mert06 dedi ki...

Sony m4 aqua var bende suya soktum ilk gün bişey olmadı ikinci gün soktugumda sony yazısı gelip kapanıyodu sonra açıldı ekranda su vardı kımıldıyodu sonra tamamen gitti şarj almıyo hiç bi tepki yok telefonda ne yapmalıyım garantiye girermi acil yardım edin

Adsız dedi ki...

ayy gerçekten çok teşekkürler.Yüreğim ağzıma geldi, aynen böyle oldu niye böyle oldu ki ya neyse sayenizde düzeldi.

Unknown dedi ki...

selamun aleykum benim telimde kapandı şarş ışıgı yanıyor acılmıyor denemdedıh
gım şarş cıhazı kalmadı acamıyorum yardımcı olursanız sevınırım teşekkurler

emir demir dedi ki...

arkadaşlar benim telefon sony xperia t3 kapandı acılmıyor neden tepki bile yok

Unknown dedi ki...

ya arkadaş bu yöntemi dedim ama açılıyor sony sonra xperia yazısı çıkıyor sonra açılma simgesi dönüp duruyor sonra öyle olduğu için aynı şekilde cihazı kapattım sonrada şarja taktım yarım saat ama bir daha aynı yöntemi denedim şimdi hiç açılmıyor. bütün iş bilgilerim içinde yardım edin lütfen!

DİDEM SERİN dedi ki...

evet telefonum açıldı çok çok teşekkür ederim
paniğe kapıldığım anda yardımcı olduğunuz için.

Unknown dedi ki...

dün telefonum cebimdeydi arama geldi önce kapattım sonra tekrar arama geldi ve açmak için telefonu tekrar çıkardım cebimden açmaya çalıştım ama dokunmatik alanda hiç bir şey göremedim sonra telefon araması dur4du ve telefon aşırı ısındı bir kaç saat çok sıcak bir şekilde bekledi. açmaya çalıştım ama açma kapama tuşuna bastığımda sadece titrerme oluyordu. bi kaç saaat sonra o titremede olmamamay başladı. akşam eve gelince telkefonumu şarja taktım belki batarya boşalmıştır dedim. kırmızı şarj ışığı çalışıyor ama artık açma/kapama titreşimide vermiyor ve telefonum şarj ışığı hariç hiç bir uyarana tepki vermiyor. garanti kağıdını bulamıyorum ama teksona faturası duruyo. garantiye gönderirsem yaparlar mı? telefonum geri fdüzeltme şansım var mı? söylediğin uygulamayı yaptım lakin işe yaramadı tam 30 saniye bekledim.

Sony dedi ki...

Harikasin telefon acildi ablam cok korkmustu sayende servisi götürme derdi kalmadı allah razı olsun cok dua aldin :)

Unknown dedi ki...

çok teşekkürler açamıyorum telefon gitti demiştim artık. çıkıp telefoncuya gittim kapalıydı iyi ki kapalıymış. düzeldi sonunda çok teşekkürler.

gocker dedi ki...

Cok cok tesekkurler, Allah rzi olsun.

Adsız dedi ki...

sony T3 Neden olmuyor dediklerinizi yapıyorum kapanıyor 3 defa titriyor ama yine ekran koruyucu gibi dalgalanıp duruyor öylece kalıyor

Mustafa dedi ki...

M5 telefonum suya dustu ve dokunmatik kendi kendine tuslara basiyor ne yapmam gerek

hilal dedi ki...

denemeye değer çok şaşırdım gerçekten işe yarıyo sen bi dahisin dostum teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Ben xperia m5 kullanıyorun.telwfonu sarja takdıgımda 84 e gelince sarj duruyo ve daha gitmiyo acil cözüm bulurmusunuz.

Unknown dedi ki...

allah razı olsun telefonu kurtardım sayenızde :))

Unknown dedi ki...

Benim telefonum Sony Xperia M4 aqua durup dururken ekranı kapandı dediğinizi yapıyorum titriyor ama ekran gelmiyor ne yapmam lazım servise göndermek istemiyorum çıldırmak üzereyim yardım eder misiniz

Adsız dedi ki...

T3 kullanıyorum ,şarz olmuyor ne yapabilirim..şarz aletimi başka bir telde denedim normal çalışıyor..lütfen yardımcı olacak biri varmı???

Unknown dedi ki...

Sony aqua m4 telefonum var. Güç düğmesi bozuldu. Dediğiniz yöntemi uyguladım.düzeldi teşekürler

Unknown dedi ki...

Çok teşekkürler işe yaradı

Adsız dedi ki...

Allah Tuttuğuzu Altın etsin çok teşekkür ederim sağolun bir an kalbim üç buçuk atmıştı.

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim sayende telefonum açıldı

murat yildiz dedi ki...

Açılmadı telefon e5 idi 2 program indirdim virüs bulaştı sandım ve amcamın telofonuydu çok korktum hayatımı kurtardın

elif dedi ki...

telefonumu şarja takıyorum güç dügmesi yanıyo ama gene kapanıp duruyo ne yapmalıyımm ????

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim hayatımı kurtardınzız..

Unknown dedi ki...

M4 aqua ekran kapandı ve hiç açılmıyo yardım edin lütfen o yöntemi yapıyorum telefon titriyo ama açılmıyo

Unknown dedi ki...

Nasil duzelttiniz ? Su an benim telefonum da ayni durumda

tuğçe tunçeli dedi ki...

merhaba. sony xperia m2 dual kullanıyorum. ilk defa oluyor. telefonum sarjdaydı. sonra bşrçok seyi durduruldu. telefonumu kapattım. dün akşamdan beri açılmıyor.lütfen yardım eder misiniz?

Faruk dedi ki...

Açma kapama çalışmıyor başka nasıl açarım Sony Z3 Plus

Adsız dedi ki...

MERHABA ARKADAŞLAR XPERİA Z3 KULLANICISIYIM. TELEFONUM %50 ŞARJ DA TAKILA KALDI YANİ HİÇ ŞARJ DÜŞMEDİ GÜN BOYUNCA ŞARJ DA OLMADI BU GÜN TELEFONUM KAPANDI VE AÇAMIYOUM ŞARJ A TAKIYORUM PİL BİTİK SEMBOLÜ ÇIKIYOR DEDĞİNİZ HER METOT U DENEDİM YİNEDE AÇAMADIM BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ :( (pil bitik sembolü ekranda yanıp sönüyor sürekli)

Faruk dedi ki...

Sony Z3 Plus açma kapama tuşu çalışmıyor

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler işe yaradı, ben de hemen yedeklemeye başlayacağım :)

Adsız dedi ki...

Sorunu çözebildinizmi acaba benim telefonumda aynısını yapiyor da

Adsız dedi ki...

çok sağolun sayenizde telefonum açılıyor artık

Adsız dedi ki...

Bende C5 ultra var. Okulda kapatip biraktim oglen saatlerinde geri aldigimda daha acilmadi. Bende aksam eve gidene kadar bekledim. Dolaba koydum 5 10 dk bekledm acildi yine 2 3 dk sonra dondu yine kapandi olumz gibi. Napicam

Adsız dedi ki...

Kardeş Allah razı olup. bendeki xperia c4. kilitlenme ve açılmama problemi resmen ecel terleri döktürüyordu. ben de ses yükseltme + power tuşuna bastıktan sonra titremeleri duyana kadar ( 1 titreme yetmiyor, bazen 2 bazen 3 titreme gerekiyor) bekleyip daha sonra 30 saniye kadar ellemeyip power tuşuna basınca ekran açılıyor. artık paniklemiyorum ama sony'e yakışmıyor. samsung s4'ümü 4 yıldır kullanıyorum, yılda 1 ancak kilitlenmiştir. o da resetle hemen düzelmiştir.

Unknown dedi ki...

Xperia m4 aqua telefonumun ekranında görüntü gitti ama telefon çalışıyor. Biri arayınca tahmini olarak kaydırıp açıp kapatabiliyorum ama ekranda görüntü yok. Sorun ne olabilir acaba ?

Unknown dedi ki...

Eyv Allah razi olsun ise yaradi tskler

Melisa dedi ki...

Benimki açılmadı ne yapmam gerekiyor

Unknown dedi ki...

Aynısı bendede oldu telefon bir anda kapandı şarza taktım olmadı korktum bunu gördüm ve işe yaradı çok saol

Unknown dedi ki...

Allah razı olsun, telefonda ışık yanıp yanıp sönüyor bir türlü görüntü gelmiyordu, yönteminiz hayat kurtardı resmen, harikasınız.

Unknown dedi ki...

eyvallah usta çok işimi gördü

Unknown dedi ki...

Geri geldimi ekran bnm bşmada geldi aynı sorun daha gelmedi ekran

Adsız dedi ki...

Harikasınız çok tşkler cidden sizin başınızdan geçen aynı şey oldu 2 sini birden bastırdım kendini kapattı geri açıldı ve android şuan başlatılıyor.
Youtube'dan yemek tarifi izliyordum birden dondu neden donar anlamıyorum.

Unknown dedi ki...

Merhaba Arkadaslar;

Sony M5 telefonum var power tusuna basiyorum sony yazisi geliyor ancak acilmiyor sadece sony yazisi geliyor reset leme denedim telefon 3-4 sefer titriyor sonra 30 sn filan bekledim yine acilmiyor acaba ne yapmam lazim bilgisi olan biri yardimci olabilir mi

Unknown dedi ki...

Allahim razi olacagi hayirli uzun omurler versin insaallah kardesim sana supersin sorunumuzu bu yontemle giderdik tesekkurler....

Sorunlu dedi ki...

Sony m5 kullaniyorum bir hafta oldu telefonu alalı dün kendiliginden kapandı açamıyorum şarj ısığı yanmıyo telefonum kapalı ne yapmalıyım ?

Unknown dedi ki...

gece 3.30 bilginiz sayesinde telefonum açıldı bende yorumu eksik etmedim teşekkür ederim size sağolun çok iyi oldu

Adsız dedi ki...

Dediğinizi yaptım sorun giderildi çok sağolum

Adsız dedi ki...

Acil cevap verir misiniz telefonu resetliyor mu bu işlem ?

esma dedi ki...

Yemin ediyorum süpersin ya.... Dün akşamdan beri uğraşıyorum... Kendi kendine kapandı şarjı da varken bir daha açamadım... Neden olduğunu da anlamadım... Resmen hayat kurtardınız :)

Unknown dedi ki...

Anakart sorunu anakart değişecek

Unknown dedi ki...

Hayat kurtardiniz.Gerçekten çok tesekkur ederim.Bir türlü şarz olmuyordu.Doğal olarak açılmıyordu.Sayenizde sorun çözüldü .Tekrar tesekkurler

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler telefon çalıştı

Unknown dedi ki...

Merhaba arkadaşalar. Z2 Telefonumun ekranı kırılmıştı. Ekranı söktüm ve arka kapağı açtım. Pili sökeyim derken tornavida pile mi değdi bir şey oldu. Bataryadan bir küçük duman çıkar gibi oldu. Ekran olmadığı için önceden ledler yanıyordu. Ama bu batarya çıkışlarına tornavida değmesinden sonra telefon açılmıyor ışıkları yanmıyor. Şarja taktığımda sadece kırmızı şarj ışığı yanıp sönüyor. Telefonuma ne olmuş olabilir?

Adsız dedi ki...

2 saatten beri "sony ve xperia" yazısı yanıp sönüyordu. artık sinirimden telefonu şiddetli bir şekilde hırpalamaya başlamıştım ki yazını gördüm. Telefonun hayatını, beni de sinir krizi geçirmekten kurtardın. Yolun bahtın açık olsun kardeşim.

Unknown dedi ki...

Biraz ugrasinca anladım ki. Telefon esneyince kapanıyor. Sanırım hep arka cebe koyunca esnemis ve içinde bir yerlerde temas problemi var

Unknown dedi ki...

Benim telefonum arada kapanıyordu kasıyordu ben yapıyordum bunu kapanıyordu sonra bir kac dakika sonra açıyordum bugün de kasma yaptı güç tuşuyla ses açma tuşuna basılı tuttum bi kapandı dünden beri açılmıyor Xpreia companion yazılımınıda indirdim yönlendirdiği gibi yaptım usb bozuk yada hatalı diyor hiç tepki vermiyor sorun ne yardımcı olursanız cok sevinirim.

Unknown dedi ki...

Lütfen banada yardımcı olursanız çok sevinirim tlfon kapandı asla açılmıyor ses dügmesinede bastığım halde olmuyor

Unknown dedi ki...

Bende aynısı var ne yapmamız gerekr

İlginizi çekebilir: