Salı, Aralık 30, 2008

Sony-Ericsson w760i unboxing

Sony-Ericsson w760i çok şık bir walkman-phone. Yabancı sitelerde "unboxing" resimleri ve videoları yayınlandığını görmüşsünüzdür. Ben de bir unboxing yapayım dedim ama, unboxing kelimesinin Türkçesini bulamadım. "Kutudan çıkarma" gibi bir anlamı var ama böyle söyleyince de garip kaçıyor. Neyse, sizleri fotoğraflarla baş başa bırakayım. Bu arada, her yere "Mobil Yazılar" yazmak zorunda kaldığım için özür diliyorum. Hiç sevmem böyle şeyleri ama fotoğrafları izinsiz alanlar, hatta logoyu kesip kalan kısmı sitesinde yayınlayanlar çıkabildiği için buna mecbur kalıyorum.









Bu yazı ve bu sitede yayınlanan bütün diğer yazılar Mobil Yazılar tarafından yazılmıştır ve bütün hakları Mobil Yazılar'a aittir. Başka bir yayında yayınlanamaz. Sitenizin, forumunuzun, blogunuzun ticari amaç taşıyıp taşımaması farketmez. Daha fazla bilgi için lütfen alıntı kurallarına bakınız.

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: