Perşembe, Temmuz 09, 2015

Samsung telefonlarda Briefing'i kapatmak

Samsung Galaxy E5'te ve diğer Samsung telefonlarda ana ekranda en sola kaydırırsanız karşınıza eski adıyla "My Magazine", yeni adıyla "Flipboard Briefing" adında bir ekran çıkıyor. Briefing internette takip etmek istediğiniz haber kaynaklarından gelen son güncellemeleri bir araya topluyor. Peki ya Briefing'den hoşlanmadıysanız ne olacak?



Doğrusu ben ana ekranımdaki panellerin (sayfaların) arasında Briefing'i görmek istemedim. Ana ekranda panelleri kaydırdıkça başa dönmek daha mantıklı geldi bana. Neyse ki Briefing'den kurtulmanın bir yolu var.



Samsung Galaxy E5'te Briefing nasıl kapatılır? Ana ekranda boş bir yere parmağınızı basılı tutun (uzun basın). Ekranın alt tarafında yarı saydam ikonların çıktığını göreceksiniz. Bunlar arasından "Ana ekran ayarları"na basın. Çıkan ekranda "Flipboard Briefing" diye bir madde göreceksiniz. Yanındaki kutucuğa tıklayarak işaretini kaldırın. İşte bu kadar, artık Samsung telefonunuzdan Briefing'i kaldırdınız!

Bu yazıda anlattığım çözüm işinize yaradıysa aşağıdaki linklerden birine tıklayarak diğer yazılarıma da göz atmanızı rica ederim. Ayrıca buraya tıklayarak Mobil Yazılar'ın Twitter hesabına göz atabilir, ya da buraya tıklayarak Samsung Galaxy E5 incelememi okuyabilirsiniz.

İlgili:
Samsung Galaxy E5 incelemesi
Samsung markası üzerine diğer yazılar
Android üzerine diğer yazılar

5 yorum:

isa koç dedi ki...

Oraya keşke flipboard yerine e-posta, mesajlar, whatsapp vs. gibi başka şeyler sabitleyebilsek çok işe yararmışda böyle haliyle eziyet sadece.

Adsız dedi ki...

bende tikli değil ama yine de bildirim çıkıyor. bıktım bu briefingden.. note 4 ten soğuttu

Adsız dedi ki...

bu uygulama yüzünden telefonumdan soğudum. Temelli kapatmak için ne yapmalıyım?

Unknown dedi ki...

Ben ana ekranda uygulamayi kapattim, ancak gelen bildirimler insani sinir ediyor. Hergun tepede Briefing uygulamasindan gelen bir bildirim duruyor. Asil bu
bildirimleri nasil kapatiriz bilenler yardim etsin lutfen. Her yeri arastirdim cozum yok :(

Unknown dedi ki...

https://www.google.com.tr/amp/gadgetguideonline.com/s7/sasmung-galaxy-s7-how-to-guides/how-to-disable-flipboard-briefing-on-galaxy-s7-and-galaxy-s7-edge/amp/

Bu rda çözümü

İlginizi çekebilir: