Perşembe, Eylül 06, 2007

Palm Foleo iptal edildi

Palm Inc. 10 milyon dolar zarar etme pahasına Palm Foleo'yu iptal ettiğini duyurdu. Foleo tam da güzelleşmeye başlamıştı... tabi fiyatını saymazsak.

Palm tüm enerjisini yeni işletim sistemini geliştirmeye harcayacakmış. "Şimdi Foleo'yu çıkarırsak iki farklı işletim sistemi ile uğraşmamız gerekecek ve bu bize iptalden kaynaklanan 10 milyon dolarlık zararımızdan çok daha fazlasına patlıyor." diyorlar.

Foleo için yazılım geliştirmeye başlamış olan şirketler ne düşünüyor bilmiyorum ama, bence bu iyi yönde atılmış bir adım. Zira "Foleo'dan tamamen vazgeçtik" demiyorlar, "Şu anki haliyle çıkarmaktan vazgeçtik" diyorlar. Yani akıllı telefon, PDA ve Foleo tipi ürünler için tek bir işletim sistemi hazırlıyorlar.

Bakalım bir Foleo 2 çıkacak mı?

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: