Perşembe, Şubat 14, 2008

Access NetFront 3.5 Concept Version: Tavsiye edilir!

Birkaç gündür Access NetFront 3.5 Concept Version'ı deniyorum. Hem VGA hem de QVGA cihazlar üzerinde denedim, ve gördüklerimden çokça memnun kaldım. Pek çok güzel özelliği var. Hele Column Rendering teknolojisi çok hoşuma gitti. Bu özellikte diğer özellikler kadar "karizma faktörü" yok, ve sanırım konsept versiyonuna özel de değil, ama kullanışlılığı ciddi biçimde etkiliyor. Column Rendering özelliği ile normalde ekranın dışına taşarak yatay kaydırma gerektiren yazılar ekrana sığdırılıyor.

Konsept sürümü olduğu için hataları bulunabilir, ama ben pek bir soruna rastlamadım. Sayfasında 31 Mayıs'ta ücretsiz deneme süresinin sona ereceği, eklentilerin desteklenmediği ve hafıza kartlarına değil, Pocket PC'nizin ana hafızasına kurulması gerektiği belirtilmiş.

Tavsiye ederim!

Access NetFront 3.5 Concept Version'ın resmi sayfasına ulaşmak için tıklayın

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: