Pazartesi, Nisan 28, 2008

Advantage, Mylo, Shift (Kısa Kısa)

BrightHand HTC Advantage ve Sony Mylo COM-2 incelemesi yapmış. Link Link

Pocketables HTC Shift hakkında parça parça yazılar yazmakta, bunlardan biri de "HTC Shift X9500 hakkında beklenmeyen gerçekler" başlığını taşıyor. Link

iPhone 2'de 3G özelliği olacağına kesin gözüyle bakılırken şimdi de GPS özelliği içereceğine dair söylentiler dolaşmaya başladı. Link

Microsoft SPOT isimli "akıllı saat" servisine son vermiş. Bu konuda Michael Mace'in yorumları okumaya değer. Ayrıca verdiği linklerden birinde geçen, "Benim kol saatine ihtiyacım yok ki akıllı bir kol saatine ihtiyacım olsun. Her şeyi telefonumla yapabiliyorum zaten." sözleri de dikkat çekici. Link

Son olarak, mobil cihazlarla ilgili değil ama, "Son Yazı" dediğinden beri Mehmet Doğan'ın RSS Feed'ini nedense silmemiştim, bugün "Neden Bıraktım" başlıklı yeni bir yazı görünce şaşırdım (Gerçi üzerinden iki gün geçmiş ama bir süre bilgisayarımdan uzaktaydım). Neden bıraktığını yazmamış çünkü Türkiye'ye gelip anlatacakmış. Link

Bu yazı ve bu sitede yayınlanan bütün diğer yazılar Mobil Yazılar tarafından yazılmıştır ve bütün hakları Mobil Yazılar'a aittir. Başka bir yayında yayınlanamaz. Sitenizin, forumunuzun, blogunuzun ticari amaç taşıyıp taşımaması farketmez. Daha fazla bilgi için lütfen alıntı kurallarına bakınız.

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: