Pazartesi, Ocak 05, 2009

Palm'ın Nova kod adlı yeni işletim sistemi

Palm'ın Nova kod adlı yeni işletim sistemi... ve ben bu konuda neden hiç bir şey yazmıyorum?

Birkaç gün içinde Palm yeni işletim sistemini ve belki de yeni bir mobil cihazı duyuracak. Önemli bir gün, ben de merakla bekliyorum. Palm'ın yeni işletim sisteminden "umutlanmak istiyorum". Edinebildiğim bilgi kırıntıları "Umutlan!" diyor. Ama Foleo olayında da dediğim gibi, bu şirketin "devrimsel nitelikte, süper bişi çıkartacağız" dediği şeylere artık yüz vermek gelmiyor içimden.

Hele bir çıkartsınlar, sizlerle görüşlerimi paylaşırım inşallah. Bu sefer gerçekten Windows Mobile gücünde, iPhone OS estetiğinde, Palm OS kolaylığında bir işletim sistemi ve mükemmel bir cihaz çıkartmaları lazım. Onlarca yabancı yorumcunun da dediği gibi, yine ortalama bir ürün çıkartırlarsa daha fazla ayakta kalamazlar zaten.

Bu yazı ve bu sitede yayınlanan bütün diğer yazılar Mobil Yazılar tarafından yazılmıştır ve bütün hakları Mobil Yazılar'a aittir. Başka bir yayında yayınlanamaz. Sitenizin, forumunuzun, blogunuzun ticari amaç taşıyıp taşımaması farketmez. Daha fazla bilgi için lütfen alıntı kurallarına bakınız.

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: