Pazar, Temmuz 24, 2011

Hangisini seçmeli? General Mobile Q3, Q300 ya da Samsung s3353 ch@t?

Bir okurumuz üç benzer telefondan hangisini seçeceğine karar vermek için yardım istiyor. Sizce hangisini seçmeli? General Mobile Q3, General Mobile Q300 ya da Samsung s3353 ch@t?

Kendisinden dinleyelim:
merhabalar, bu aralar yeni bir cep telefonu almayı düşünüyorum. uzun araştırmalar sonunda e63 de karar kılmıştım ama demek ki o kadar uzun araştıramamışım. Yazınızda dikkatimi çeken en önemli kısım ses kalitesi oldu.

m.köy de yaşıyorum. istanbulda yaşayanlar o gürültüde telefonda konuşmanın zorluğunu bilir. O yüzden bnm için en önemli özellik konuşma kalitesi, şu anki telefonum N70 sırf bu sorun yüzden değiştirmek istiyorum. yoksa taş gibi telefon maşallah :)

bütçem max. 350 lira, general mobile markasının bazı telefonları dikkatimi çekti mağazalarda inceleme fırsatı buldum. ama tabi telefonu kullanan kişi bilir artısını eksisini.

istediğim özellikleri kısaca yazmam gerekirse qwerty klavye düşünüyorum. konuşma kalitesi mükemmel olmalı(cızırtılı veya az gelmemeli),mesaj konusunda sınır olmamalı, işlemci yüzünden mesaj yazarken takılma donma gibi nokia ya has bazı sorunlar olmasın istiyorum, internet olmazsa olmaz değil ama olursa fena olmaz. böyle bir telefon tavsiye edebilirmisinz?

general mobile q3
general mobile q300
samsung s3353 ch@t

araştırmakta olduğum telefonlar özellikle q3 ün tasarımı ve basitliği hoşuma gitti.

Yazılarınızın devamını dilerim

Saygılarımla.

Yorum bırakmak / cevap yazmak için tıklayın

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: