Çarşamba, Kasım 02, 2011

HTC Flyer açılmıyor, sürekli resetleniyorsa (boot loop)

Bir sabah uyanıp HTC Flyer'ımın açma kapama düğmesine dokunduğumda, cihazın pilinin geceden bittiğini farkettim. Bu pek yabancı olduğum bir şey değildi, ancak cihazın "HTC - Quietly Brilliant" logosunda takılı kaldığını farkedince, ters bir şeyler olduğu anladım.

HTC Flyer açılmıyor, sürekli resetleniyorsa (boot loop)

Hızlı bir internet taramasından sonra açma kapama düğmesine ve ses kısma düğmesine uzun süre basılı tutunca bir kurtarma menüsünün geldiğini öğrendim. Ne yazık ki benim için işe yarar tek seçenek "Factory Reset" idi, yani cihazın içindeki her şeyi silip fabrika ayarlarına geri döndürmek zorunda kaldım.

Siz siz olun haftalık, hatta günlük yedekler almayı unutmayın.



Fotoğraf BestBoyZ Germany isimli Flickr kullanıcısına aittir ve Creative Commons lisansı ile kullanılmaktadır.
Video waterlova.

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: