Pazar, Şubat 03, 2013

iPad Mini: Kutudan çıkanlar

iPad Mini incelemesi yakında geliyor! Şimdilik kutudan çıkanları paylaşmak istedim. iPad Mini'nin kutusundan cihazın kendisi, şarj aleti, bilgisayara ve şarj aletine bağlamak için yeni Lightning Connector kablosu ve birkaç bilgi kartı çıkıyor.



Ben iPad Mini'nin en ucuz modeli olan iPad Mini 16 GB WiFi modelini aldım. Kimi mağazalarda uçuk fiyatlar görüyorum, tavsiyem 700-790 TL'den fazlasını vermemeniz yönünde.



iPad Mini'nin kurulumunu bilgisayara bağlamadan da yapabiliyorsunuz, ancak kablosuz internet bağlantısına ihtiyacınız var. Ekrandaki adımları takip ederek tüm bilgilerinizi girdikten sonra yazılım satın almaya bile başlayabilirsiniz.



iPad Mini ile ilgili en çok merak edilenlerden biri ekranın kalitesi. iPad Mini'nin ekranı gerçekten söylendiği kadar kötü mü? Yakında, iPad Mini incelemesinde birlikte değerlendirelim! O zamana kadar siz de yukarıdaki iPad Mini anketine katılabilirsiniz.

iOS işletim sistemli cihazlarla ilgili bir de site tavsiyesi vereyim: iPhoneTurkey.biz

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: