Cuma, Eylül 13, 2013

Tiny Tower: Hiç başlamayın!

Tiny Tower piksel grafikli şirin bir oyun. Amacınız bir gökdelen yapmak, ancak gökdelenin her katında tek bir mekan olabiliyor. Kimi katları ev yapıyorsunuz, kimilerini de dükkan. Onlarca çeşit dükkan var, ancak oyunun başında sadece dükkanın çeşidi seçilebiliyor. Dükkanda üç kişi çalıştırabiliyorsunuz, eğer o işe uygun kişiyi bulup işe alabilirseniz daha iyi oluyor. Her dükkanda üç çeşit ürün satılıyor. Burger dükkanınız varsa, burger üretebilmek için stoklarınız olması gerekiyor.


İşte işler burada karışıyor, çünkü stoklar gerçek zamanlı olarak geliyor. Sipariş veriyorsunuz, kimi zaman 15 dakika, kimi zaman 45 dakika sonra geliyor siparişleriniz. Sipariş geldiğinde de kutusunu açmazsanız oyun ilerlemiyor. Yani oyun sürekli sizden ilgi bekliyor. Eskiden sanal bebekler vardı ya, onlar gibi. "Yemeğe oturmadan bakayım, siparişler 30 dakika sonra gelecek. Yemek yerken bakayım, siparişler gelmiş mi. Yatmadan sipariş vereyim, sabaha gelsinler." Bu iş sonunda çılgınlığa dönüşüyor.


Ben fazla kaptırmadan sildim Tiny Tower'ı. Size de tavsiyem, hiç başlamayın!

İlle de denemek istiyorum derseniz:
Samsung, Sony, HTC gibi markaların ürettiği Android tabanlı telefonlar için indirin
iPhone, iPad, iPod Touch gibi iOS tabanlı cihazlar için indirin

İlgili: Diğer Android oyunları

1 yorum:

Erdinc Altincekic dedi ki...

Nimble Quest adlı oyunu zor silmiş ve hatta unutmuştum...

NimbleBit LLC imzalı TinyTower'dan haberim yoktu... Durduramadım kendimi az önce indirdim...

Sanırım ben bir Nimble-fanım :)

İlginizi çekebilir: