Salı, Kasım 11, 2014

Android'de Calibro doküman ve e-kitap okuyucu

Libronet, söz verdiği üzere diğer platformlar için de e-kitap okuyucu yazılımlarını çıkarmaya başladı. Babil.com'daki e-kitap mağazasının çok daha fazla kişiye hitap edebilmesi için gerekli olan önemli bir adım bu. Genelde yazılımların ilk önce iOS sürümleri çıkar, ancak Libronet Android sürümüne öncelik vermeyi tercih etmiş.

Calibro Android, anladığım kadarıyla yine bir yeniden markalama çalışması; yani yazılımı kendileri üretmemişler, başkasından "hizmet satın alıp" kendi markalarına entegre etmişler (Obreey). Ancak bu kötü bir şey değil, çünkü yazılım çok hoş gerçekten. Yazılımı ilk açtığınızda cihazdaki dokümanları tarayıp listeliyor. Arabirimi, Calibro'daki arabirimi kısmen hatırlatıyor. Gece okumaları için dokümanın renklerini ters çevirme, not alma, arama, kenar kırpma ayarları ve daha pek çok özelliğe sahip.

Ben yazılımı beğendim doğrusu. Calibro ile hiç bir işiniz olmasa bile PDF dosyalarını okumak için kullanabilirsiniz. Ancak e-kitap konusunda yaşadığım bir problemi de belirtmek zorundayım: Babil.com hesabıma bağlanıp satın aldığım e-kitapları okuyamadım. "Sanırım" hesap ayarları olması gereken yere girmeye çalıştığımda yazılım kilitlenip kapanıyor. Evdeki Android 2.3.7 yüklü iki ayrı telefonda da aynı hatayı veriyor (Biliyorum, Android sürümüm eski. Sorun bundan kaynaklanıyor herhalde).

Calibro'nun e-ink ekranlı cihazlarını da inceledim. İncelemeleri okumak için buraya, Calibro ile ilgili diğer ipuçlarını okumak için buraya tıklayın.

İlgili linkler
Google Play'de Calibro
Calibro Basic incelemesi
Calibro Touch Lux incelemesi
Calibro Basic ve Touch Lux'ün karşılaştırması
Calibro Basic ipuçları
E-kitaplarla ilgili yazdığım her şey
Android ile ilgili yazdığım her şey

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: