Salı, Haziran 23, 2015

Son zamanlarda yazdıklarım

Mobil Yazılar'da son zamanlarda yazdıklarımı "kaçıranlar ve yeniden okumak isteyenler için" kısaca hatırlatayım istedim:

iPad'leri klavye ile kullanmaya gerek var mıdır? Kimler iPad'ine klavye almalıdır? Yazdım: Logitech iPad Mini klavyesini incelemesi. Okumak için tıklayınız.
Babil.com'un Ukrayna'lı PocketBook'dan alıp üzerine Calibro markasını bastığı son e-kitap okuyucusundan bahsettim: Calibro Sense. Okumak için tıklayınız.

Bir telefonda bataryanın kullanıcı tarafından değiştirilememesi ne gibi problemlere sebep olur? Gerek var mıdır bataryası değişen telefon satın almaya? Yazdım: Telefonunuzun bataryası şiştiyse, şarj tutmuyorsa: Yedek batarya meselesi. Okumak için tıklayınız.

Samsung Galaxy telefonlarda (ve genel olarak pek çok telefonda) karanlıkta daha iyi fotoğraf çekmeyi sağlayan gece modu özelliğinin avantajını yazdım: Samsung Galaxy E5'de gece modu ile karanlıkta fotoğraf çekimi. Okumak için tıklayınız.

Apple Watch'dan önce Pebble Watch vardı. Pebble'ın son saati Pebble Time'ı kutusundan çıkardım ve izlenimlerimi yazdım: Pebble Time kutu açılımı ve ilk izlenimler Okumak için tıklayın.

"Bu telefonda bildirim ışığı yok, bu bir eksi" diyor bazıları. Bazıları da, "O da neymiş?" diyor. Gerekli bir şey mi şu bildirim ışığı? Yazdım: Bildirim ışığı / Bildirim LED'i ne demek? Okumak için tıklayın.

Zenfone 2'nin fiyatı çok pahalı diyor herkes öyle mi acaba? Hangi modeli baz almalı fiyat karşılaştırması yaparken? Yazdım: Zenfone 2'nin fiyatı, çok mu pahalı? Okumak için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: