Perşembe, Ağustos 30, 2007

Pocket PC için GameBoy Advance Emülatörü

PocketGBA isimli bir program sayesinde Pocket PC'nizde GameBoy Advance oyunlarını oynamanız mümkün.

PocketGBA'da görüntüyü yatay veya dikey olarak ayarlayabiliyorsunuz. Yatay pozisyonda tam ekran da çalışmasını sağlayabilirsiniz. Eğer grafik çipine sahip bir PDA'nız varsa video ayarlarından bunu belirtmelisiniz. Ses konusuna gelince... ses pek iyi değil. Hatta bazen o kadar kötü ki sesi tamamen kapatma ihtiyacı hissedebilirsiniz.

Bazı kontrol tuşları ekranda beliriyor, ama onları kullanmak zorunda değilsiniz. PDA'nızda yeterince düğme varsa ve oynarken erişmesi zor değilse tabi... Ben ekranı kullanma taraftarı değilim. Hem ekran kirleniyor, hem iyi basamıyorsunuz, hem de ekranı mahfetme ihtimaliniz var.

PocketGBA'da herhangi bir oyun oynayabilmek için önce bir oyun ROM'una ihtiyacınız var. Ticari oyunların ROM dosyalarını indirip kullanmak, eğer oyunun orjinalini satın almadıysanız, yasal değil. Yine de "nereden indirilir?" diyorsanız, bana sormayın, Google'a sorun derim.



İlgili linkler:
PocketGBA resmi sayfası

Konuyla pek alakası olmayan notlar:
- Bu aralar pek birşey yazamıyorum, kusura bakmayın. Ama yazacak güzel şeylerim var :) Yakında. İnşallah.
- Blogger Video hizmetini başlattı. Ben de video-inceleme hizmetini başlatıyorum :) Gerçi ilk video'da pek bir özellik yok ama :)

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: