Pazar, Ağustos 12, 2007

Vista + Windows Mobile 6 = HTC Shift!


Süpriz, süpriz! HTC Shift iki işletim sistemi çalıştırıyor, Windows Vista ve Windows Mobile 6! İçinde iki işlemci var, biri Shift'in UMPC tarafını, yani Vista'yı çalıştırmak için, biri de Pocket PC tarafını, yani Windows Mobile 6'yı çalıştırmak için.

Vista için: 800 MHz Intel A110 işlemci, 1GB RAM
WM için: 400 MHz Qualcomm işlemci, 64MB RAM

Tüm detaylar belli değil ama, muhtemelen şu özelliklerden bazıları iki sistem arasında paylaşılıyor: 40GB HDD, HSDPA, web kamerası, parmak izi okuyucu, klavye, touchpad, SD kart yuvası, VGA çıkışı.


HTC innovatif ürünleri bizi heyecanlandırmaya devam ediyor! İnşallah HTC Shift'in iki işletim sistemli yapısının kullanımı da kolay olur.

Detaylar kesinleştikçe sizlerle paylaşmaya çalışacağım.

Güncelleme:
  • İki işletim sistemi de aynı anda çalışabiliyor!
  • Tek bir tuşa basarak bir işletim sisteminden diğerine anında geçiş yapabiliyorsunuz.
  • HTC Shift, Pocket PC modunda 7 gün çalışabiliyor! Bu şaşırtıcı bir şey, bu konuda daha fazla detay edinmeye çalışıyorum.
  • SIM kart girişi var ama telefon görüşmeleri için değil, sadece data transferi için.
  • Yurtdışı fiyatının 1200 Euro civarında olacağı iddia ediliyor.




İlgili linkler:
MSMobiles
GottaBeMobile
Yazının devamı ve HTC Shift videosu »

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: