Perşembe, Eylül 27, 2007

Söylenti: Apple Newton Muti-Touch Edition

Apple Insider'ın "güvenilir kaynaklardan" edindiği bilgiye göre Apple yeni bir Newton, yani bir PDA/UMPC üzerinde çalışıyor. Söylentiye göre, yeni cihaz iPhone'un bir buçuk katı büyüklüğünde olacak ve 720x480 ekrana sahip olacak. Yine söylentiye göre "Yeni Newton" 2008'de çıkacakmış.

Beklenmedik bir gelişme değil. Apple Insider'a göre işletim sistemi iPhone'un işletim sistemi ile aynı olacakmış, ama öyle olmaması daha iyi olur diye düşünüyorum. iPhone'dan MacOS X programlarını çalıştırabilmesini beklemiştik, ama Jobs'un "MacOS X çalıştırıyor" demesi Apple'ın borsadaki değerini yükseltmekten başka bir işe yaramadı.

Tabi bunlar sadece söylenti. Bunun yerine iPhone'u geliştirmeye devam edebilirler, ki pazarın büyüklüğüne bakıldığında mantıklı olan da bu (Şahsen yeni bir Newton çıkarmalarını isterim, ama ben olaya duygusal bakıyorum).

Daha fazla bilgi için: Apple Insider

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: