Çarşamba, Eylül 26, 2007

Yeni anket: Düğmeler mi, dokunmatik ekranlar mı?

Mobil Yazılar ziyaretçilerinin en çok Windows Mobile ile ilgilendiği ortada. Bu yüzden o anketi sayfanın en altında gönderdim. Yedi gün süreli yeni ankette ise şunu soruyorum: Mekanik düğmeler mi, yoksa dokunmatik ekranlar/yüzeyler mi?

Düğmeleri ve dokunmatik ekranları biliyorsunuz. Dokunmatik yüzeyler ise, HP iPaq Hx4700'deki gibi, düğmelerin yerine kullanılan ve tactile feedback'ten yoksun olan yüzeyler. Dokunmatik yüzey kavramını eklememin sebebi Nokia'nın dokunmatik ekranı olmayan, ama dokunmatik yüzeye sahip olan telefon konspetleri ile ilgileniyor olması. Bununla ilgili bir video'yu buradan izleyebilirsiniz.

Ankete "ikisi birden olsun" seçeneği eklemedim, çünkü bu kolay bir kaçış yolu olurdu. Ben olsam o seçeneği işaretlerdim! :)

Anket sonuçlarını etkilememek için kendi görüşlerimi anket tamamlandıktan sonra belirteceğim.

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: