Cumartesi, Şubat 19, 2011

Pil Kâbusu

Bir sabah uyanıyorum, baş ucumdaki Nokia E63'e uzanıyorum. Ekranda görüntü yok. Tuşlara dokunuyorum, açılmıyor. Pili bitmiş galiba. Dün gece şarja takmadım, Opera'yı da açık unuttum herhalde, Opera çok pil harcıyor. Apple iPod Touch'a uzanıyorum, açma düğmesine basıyorum... Ses seda yok! Bu aralar bir şeyler oldu kendisine, şarjı tam dolu bırakıyorum, bir de bakıyorum kapanıvermiş kendiliğinden. Neyse diyorum, birkaç hafta önce suya düşmüş olmasından dolayı yaşadığı şoka yoruyorum, Nokia N800'e uzanıyorum. Sevgili N800'ümün pilinin bitmemiş olmasını beklemiyordum zaten. Keşke bitmese, eski ve Nokia tarafından terkedilmiş de olsa işe yarıyor ara sıra. İçeriden de SE W910i'den ses geliyor, "Pilim bitiyor beni şarja tak" diye. Neyse, LG X130 netbook'umun pili bitmemiş çok şükür! "Maşallah" diyeyim bari.
Mobil cihazlarda pil ömrü

2007'de mobil cihazların pil ömrü üzerine bir yazı yazmıştım. O zamandan beri pek bir şey değişmemiş. Siz siz olun satın almayı düşündüğünüz mobil cihazların pil ömrüne dikkat edin. Bir günü çıkaramayan bir cihazı almayın.

İlgili linkler:
Mobil cihazlar ve pil ömürleri
HOW TO: Solve Nexus One battery life issues

Fotoğraf: realSMILEY. Creative Commons lisansı ile kullanılmıştır.

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: