Pazartesi, Mart 09, 2015

Samsung Galaxy E5 kamera kalitesi (örnek fotoğraflar)

Samsung Galaxy E5, 900 TL fiyatı ile Türkiye'ye yeni giriş yapan Samsung telefonlardan. 5 inç AMOLED ekranı, 1,5GB RAM'i, 16 GB depolama alanı ve MicroSD hafıza kartı girişi var. Bataryası değişmiyor. Kamerası ise 8 Megapiksel.

Samsung Galaxy E5'in incelemesi birkaç gün içinde Mobil Yazılar'da olacak inşallah, ama ondan önce, 8 MP kamerası ile çektiğim birkaç örnek fotoğrafı sizlerle paylaşmak istedim. Ben bu telefonu satın almadan önce kafamda 850-1300 TL aralığında satılan birkaç telefon vardı. Önem verdiğim faktörlerden biri de kameranın kalitesiydi. Çeşitli forumlarda, yerli-yabancı sitelerde incelemelerini aradım, cihaz çok yeni olduğu için çok fazla bilgi edinemedim, özellikle de kamera konusunada.

İlgili: Samsung Galaxy E5 incelemesi

8 MP çözünürlük çok yüksek olmasa da, daha yüksek çözünürlük sunan Galaxy E7 modelinin yüksek fiyatı dolayısıyla E5 modelini tercih ettim. Biraz riske girdim galiba, ama sanırım doğru bir tercih yapmışım. Şu ana kadarki fotoğraf deneyimlerime göre, Samsung Galaxy E5'in kamera kalitesi orta sınıf bir cihaz için oldukça iyi.

Aşağıda örnek fotoğrafları bulabilirsiniz. İlerleyen günlerde yeni fotoğraflarla ve cihazın incelemesi ile siz Mobil Yazılar okurlarını bilgilendirmeye çalışacağım inşallah. Fotoğrafların üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz.














 Galaxy E5'in ön kamerası ile akşam vakti iç mekanda çekilen fotoğraf ise aşağıdaki gibi gözüküyor. Sevgili Fatoş'a selfie / özçekim pozu verdiği için teşekkür ederim :D Kendimi çekmemi beklemiyordunuz değil mi? :)



İlgili: Samsung Galaxy E5 incelemesi

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: