Cumartesi, Temmuz 28, 2007

Atomic Cannon (Pocket PC)



Anket sonuçlarına göre Windows Mobile ile ilgilenenler %56 ile ezici çoğunluğu oluşturdukları için... seçim geçti ama etkisinden kurtulamadık herhalde! :D Neyse işte bu yüzden WM ile ilgili daha fazla içeriğe yer vermeye çalışıyorum. Yine bir Pocket PC oyunundan bahsedeceğim.

Bir aralar PC'de bir Scorched Earth klonu olan Pocket Tanks isimli bir oyuna takılmıştım. Bu oyunda grafikler basitti, mekanizma basitti, ama oyun çok zevkliydi. PPC'ler için de benzer bir oyun var: Atomic Cannon.



Oyun Snails gibi sıra tabanlı oynanışa sahip (Zaten Snails Worms'a, Worms da Scorched Earth'e dayanıyor). Kendi tanklarınız ile düşman tanklarını yok etmeye çalışıyorsunuz. 85 farklı silah, 25 farklı bölüm var. Bomba attığınız yer parçalanıyor. Bomba atarken başarılı olabilmek için açı, atış gücü ve rüzgar gibi değişkenleri göz önünde bulundurmanız gerekiyor. Arkadaşlarınıza ya da bilgilisayara karşı oynayabiliyorsunuz. Değiştirebileceğiniz onlarca ayar var.








Snails'i sevdiyseniz Atomic Cannon'u da deneyebilirsiniz (İtiraf ediyorum: Ben Snails'i daha çok sevdim :) ) Yüklemeden önce biraz daha fazla bilgi edinmek isterseniz oyunun web sayfasındaki tanıtım videosuna göz atabilirsiniz.

Atomic Cannon'u indirin
Atomic Cannon web sayfası
Diğer Pocket PC oyunları

Yazının devamı >>

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: