Pazartesi, Mayıs 20, 2013

iPad mini oyunları

Bir iPad mini sahibiyseniz, oynayacak oyun bulmakta pek de sıkıntı çekeceğinizi sanmıyorum. Yine de kalitesi ile aradan sıyrılan oyunlar oluyor. Sizin için beğendiğim birkaç oyunu sıraladım. Bunların bazıları ücretsiz, bazıları da ücretli, ancak ara sıra indirime girdikleri ya da bedava oldukları oluyor. Kısa bir süre için bedava olan oyunlardan beğendiklerimi Mobil Yazılar'ın Twitter hesabında yazıyorum.

Plants vs. Zombies: Zombilere karşı bitkilerle savaş. Kulağa saçma geliyor ama, bence elinizden bırakamayacaksınız. App Store'da Plants vs Zombies

Subway Surfers: Temple Run benzeri, ama daha iyisi. Çok keyifli, sık güncelleniyor. Daha önce bahsetmiştim: Subway Surfers


Asphalt 7: iPad için üretilmiş keyifli yarış oyunlarından biri. App Store'da Asphalt 7

Modern Combat 4: iPad'de FPS oyunu. Sonuna kadar oynar mısınız bilmem ama, indirime girerse kaçırmayın derim. App Store'da Modern Combat 4


Fruit Ninja: Hayatında hiç oyun oynamamış kişileri bile etkileyebilen bir klasik. App Store'da Fruit Ninja


Temple Run: Koş koşabildiğin kadar. Klasiklerden biri. App Store'da Temple Run

Agent Dash: Temple Run benzeri. Daha önce şu yazıda bashetmiştim: Koş ajan Dash, koş!


Bee Leader: Bir arıyı kontrol ettiğiniz hoş tasarımlı değişik bir oyun. Ancak çocuklarınıza göstermeyin. Arının çıkardığı sesleri duymaktan bunalıma girebilirsiniz. App Store'da Bee Leader


Roads of Rome: Sürekli oraya buraya tıklayıp durmanız gereken oyunlardan. Hoş vakit geçirtebilir. App Store'da Roads of Rome.

Jetpack Joyride: Çok basit, ama bir o kadar da derinliği olan bir oyun. Daha önce bahsetmiştim: Jetpack Joyride


Bad Piggies: Rovio'nun çok başarılı bir oyunu. İki kişi birlikte oynarsanız çok eğleneceğinizi düşünüyorum. App Store'da Bad Piggies


Real Racing 3: Yarış severlerin kaçırmaması gereken bir oyun. iPad'de de yarış oyunu olabiliyormuş! App Store'da Real Racing 3


Angry Birds: Duymayan, oynamayan kaldı mı? Yine de yazalım. Her zaman keyifle oynanabilecek bir oyun. App Store'da Angry Birds

İlgili linkler:
iPad mini incelemesi

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: