Pazar, Nisan 20, 2014

Android için bol özellikli takvim: aCalendar

Takvim hayatınızda önemli bir yer tutuyorsa, benim gibi ideal takvimi bulmak için çaba harcıyorsunuzdur herhalde. Windows Phone 8.1 güncellemesi ile Microsoft'un mobil işletim sistemi de "Haftalık görünüm" seçeneği olan bir takvime kavuşmuş. Bunu duyunca Windows Phone'un "Aylık görünüm" seçeneğinde de bir gelişme var mı diye kontrol ettim. WP 8.1'in varsayılan takviminde hâlâ aylık görünümde randevuların yazılarını göremiyorsunuz.

Bu vesileyle Android işletim sistemli telefonlar için piyasada bulunan pek çok takvim programından birisi olan aCalendar isimli ücretsiz uygulamadan bahsetmek istedim. aCalendar ücretsiz ama, ücretli olsa yeriymiş, onunla tanıştığımdan beri ondan vazgeçemiyorum. Öyle ki Sony Xperia Sola kullanıyorum ve Sony'nin varsayılan takvimine hiç elimi sürmüyorum.

aCalendar, pek çok özelliğinin yanı sıra, benim istediğim iki şeyi çok iyi yapıyor: Haftalık ve Aylık görünümler. Bu görünümlerde randevuların metinleri de gözüküyor ve böylece bir bakışta programınızda neler olduğunu görebiliyorsunuz.

Mobil Yazılar'ın tavsiyesi!

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: